分類:光的課程(冥想與生活紀錄)

光的課程祖師奶奶 Toni 來台灣,我這次終於找到機會讓她解讀 (reading)。Toni奶奶透過奧修禪卡給了我許多好的建議,後來安德魯上師也提供了我一些建議。以下是安德魯上師給我的一些訊息…

一直知道自己是來這裡當成一個 demo的,好讓大家了解到光才是真正的我們,我們是由光所構成的,這次在 Andrew的訊息中也聽到這樣的話。

我在生活上面臨的一些問題,其實也是很多走在光中的學生的問題,與你們分享之。

我的中文翻譯的實在不太好,因此我附上了英文的錄音文字:

 

*********************************

 

很高興與你談話,這是安德魯,我們一直在觀察著你的靈魂、意識、精神與你的生活。知道你是一個很老很老的靈魂對你會有所幫助,你選擇此世被喚醒,以便找到你內在的光,並分享給其他需要看到自己內在光的人。

你來此世之前選擇接受你的家人,這是很重要的,因為他們帶給你在地球上的功課與經驗,好使你被喚醒,而能幫助他人來穿越他們的痛苦、不確定性與失落感。

透過你給予的教導,你以一種有秩序、具教育性的方式,協助許多人準備好去面對他們的生命。然而你也經常會因為他們的學習似乎沒有效率而感到失落,你並不須為學生們選擇接受什麼、想成為什麼而負責的。但是透過你所煥發出的能量與光,你所做的將開始獲致更大的影響力與成就。

像這樣特別的生活將會持續下去,也是被預定好的,你是有價值的人。而成為一個教師的確可提供成功的服務,並因此成功的幫助許多人。

你的靈魂層面就是為了被看到:這就是我透過光的課程而正在覺醒的靈魂自我,我的靈魂自我正在幫助我的身體與意識自我,認知到就是生命的全部。

你的先生非常的愛你,你們兩位彼此有著非常不同的經驗,你們以不同的方式思考,你們對生命有不同的評價,你們並非總是同意彼此的觀點,然而你們是處於一個可以提供彼此最需要的課題的關係中。因此當你正在轉變你的覺知與意識,進入更深的內在時,你的先生卻對你所做的不感興趣。但是終有一天,他也會開始看見存在於身心靈中的靈魂能量的意義。

你的女兒以她們各自的獨特方式經歷她們的歷程,你對其中一位女兒的擔心,只是反映出你正在渴求她能接受你。所以開始以非負面的方式來看她,釋放你對她的反應的恐懼,只是單純這麼想著:

我的女兒變得非常獨立了,我也知道她需要透過經驗來感受成功,並讓她的心智與靈魂自由。我看到她的創造力被了解,並引導她走向下一步。我看到她的成功,以及她不再被負面因素所禁錮。

當我如此說時,就會如此發生。

你內在的金色光芒與其能量振動正在擴大、正在改變你周遭的想法、感覺與情況。你正看到你的家、你生活的場所變得以一種更神聖有序且更正面的方式達到平衡。因此當我如此說時,想著:我正在釋放我不被學生、孩子或生活所接受的恐懼,我看到我所有的言行被以一種正面、療癒的方式所接受。

當我們要結束時,金色光的頻率正在擴大中,你只要接受:我釋放憤怒、我釋放恐懼、我釋放疑慮,我的確能看見。我正在引導愛的能量、了解的能量以及光的能量,我釋放所有的痛苦與負面情緒給較高的意識。一切如是。

你已深深走在你的旅程上,改變正在發生。去拜訪其他地方是很重要的,你的先生和你可以找到一些你們雙方都可以分享之處。

走入和平中,讓光深入你的內在。

 

It is good to speak. This is Andrew, we’ve been observing your soul, your consciousness, your spirit and your life.

It is good for you to know, you are really a old old soul. And you chose this life to be awakened to find the light in you, and to share with others who need to see the light in them.

You accepted the family, it was important for you to have all the lessons of earth and of this experience to awaken you to the need of helping others through their pain, and through their uncertainty, and through their losses.

In the teaching you give, you are preparing many to face life in an orderly and educated way.

Yet you often feel you have failed to be effective in their learning. You are not responsible for the reception of what the students choose to accept and be. But with the energy and the light magnify from you, you are begin to set you are having greater affect and success in what you do. This particular part of your life will continue and is meant to, you are valuable. And being the teacher is truly a success of service and a success for helping many people. The spiritual aspect of you is to be seen: this is my spiritual self becoming awaken through the lessons of light.  My spiritual self is assisting my physical and conscious-self to be more awared of the light is all that is in life.

Your husband loves you very much. Each of you have been very different in each others’ experience. You think differently. You valuate life differently. You do not always agree on the same things. Yet you are in a relationship that offers lessens most needed to be experienced.

So you are shifting your awareness and your consciousness to a deeper part of you. And you may find your husband less interested in what you are pursuing. But a day comes when he too begins to see the value of spiritual energy in mind, body and soul.

Your daughters each are very adventure in their own particular way. Your concern for your one daughter is simply a cry for acceptance from her. And so begin to see her not in negativity. Let go of your fear of her reaction and simply think: my daughter’s becoming very independent, yet I know she desires success in a feel she can experience that frees her mind and her soul. I am seeing her creativity being understood, and guiding her to the next steps of her path.  I’m seeing her success in what she does and how she becomes free from negativity.

And as I speak let it be. The radiance of the gold light magnifies in you and the energy of its vibration is affecting thought and feeling and conditions surronding you. And you are seeing your home your places of life being more balance more in devine order and less negative in every way.

So now as I speak, think: I’m letting go of fears, of not being accepted by students, by children, or life. I’m seeing myself being accepted of all that I do and all that I say in a positive and healing way.

And when we are in this completion of this session, the frequency of golden light is intensified. Just accept: I am releasing anger, I am releasing fear, I am releasing doubts, I am truly see. I am directing energy of love, energy of understanding, and energy of light. I release all my suffering and negativity to the source of high consciousness. And it is so.

You are very much on a journey with change taking place. And it is important to visit other places. Your husband and you can find something you both would be interested and want to share. Walk in peace and may the light deep in through you.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bala的探索 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()