此篇齊瑞爾訊息為2011年時從網路上取得,我沒有其版權,如有侵權請通知。

與高我連接有很多種方式,例如自由書寫就是容易做到的其中一種方法,如果你對透過自由書寫方式與高我連接感到興趣,歡迎點入這個網站: 在覺知中創造:台灣心學校 , 或是到 臉書粉絲頁,看最新的開課訊息,如果想自修練習與高我連接,可以找自由書寫的相簿,依照指示進行練習) 


Channeling: The Role of the Higher Self
通靈:高我的作用
大指導靈齊瑞爾通過卡胡傳導

原文:http://www.kirael.com/content/view/578/38/
由於無權限訪問,英文來自如下URL:http://lightworkers.org/channeling/91160/channeling-role-higher-self-master-guide-kirael-through-mediumship-kahu-fred-sterli
翻譯:憑什麼阻止我

KIRAEL: Today's topic is the role of the higher self in channeling. You all
channel at some level of consciousness and the most likely energy you channel is
your higher self, because it's closest to your body. I distinguish your higher
self from your lower self, or your Earth-bound self, which is just a figment of
your imagination, the illusion you are acting out in this
dimension.
齊瑞爾:今天的話題是高我在通靈中的作用。你們所有人都在某種意識水平進行通靈,你所通靈到的能量最有可能的是你的高我,因為它最接近你的身體。我區分了你的高我和低我,或只是你憑空想像的地球自我——你在此次元活動的的幻像。

Be in Truth
在真實中

Your higher self is who you really are. You're only pretending to be a
third-dimensional being, because you want to experience the yin and yang of
everything-the back, the front, the up, the down, the in, the out--all the
things you put up with to do this journey. Your higher self has no concept of
the yin/yang journey, and it does not want to play in that arena. Yet it knows
what you're doing here and what lessons you want to complete and it will offer
guidance in those
areas.
你的高自我是你真正所是。你只不過假裝是一個第三次元的存在,因為你想體驗一切事物的陰陽面——後面、前面、向上、向下、裡面、外面——實踐此旅程時你所要忍受的一切。你的高我對陰陽的旅程沒有概念,而且也不希望在那個領域裡玩耍。然而,它知道你在這裡做什麼以及你想要完成什麼課程,它會在那些方面提供指導。

 

In most instances, when you have a conversation in your mind, you are
probably speaking with your higher self. To have a more focused conversation
with your higher self, do the five-minute meditation me medium spoke of at
another of these sessions. In that meditation, you go through the veils out into
the cosmos, where you see the beings of another planet, system, or dimension.
After your meditation, 「automatic-write」 whatever comes up for you. Eventually,
your higher self will come through and you will write what it
says.
大多數情況下,當你在頭腦中有一個對話時,很可能是與高我交談。要與高我進行一個更有針對性的談話,請做一下我的靈媒在另一個會議裡談到的5分鐘冥想。在那冥想中,你穿過帷幕進入宇宙,在那裡看到屬於另一個星球、系統或次元的生命。冥想之後,「自動書寫」下出現的念頭,不管那是什麼。最終,你的高我會顯現而你會寫下它所說的話。

 

要跟你的高我進行溝通,你必須處在真實中。如果你問高我如何得到錢,它可能會問你:「為什麼不去找份工作並努力得到提升?」你不會想要聽到這些,因為你不想為錢工作。你寧願去拉斯WEI加斯去贏錢。如果你告訴高我:「我打算去拉斯WEI加斯,」它會說:「去吧,我不在乎。我甚至不想聽,」也可能它說:「我希望你能在拉斯wei加斯贏錢」,然後你去拉斯維加斯,花掉所有錢然後身無分文地回家。換句話說,當你問高我一些你已知道答案或者不涉及更高真相的問題時,它停止回應。你的高我希望談論你所不知道的事。因此,當你問某個關於高我的問題時,它回應是:「另一天,另一個時間。我現在很忙,」你就知道你已經知道了問題的答案。

 

Practice working with your higher self. You will be able to access
information that would not otherwise be available to you. You can learn what
money really is, how to get more of it and how to work with it. That way, you
will have more money than you could possibly dream of. When you really know
money, you will be prepared to get it, whether through a job or by some other
means.
練習與你的高我合作。你將能夠接觸到用其它方式得不到的信息。你可以瞭解金錢真正是什麼,如何得到更多錢以及如何使用它。那樣,你將比你夢想的有更多的錢。當你真正瞭解金錢時,你就準備好了得到它,無論是通過工作還是其它方式。

 

Your Higher Self and Your Journey
你的高我和你的旅程

The higher self chooses what it wants to talk about. You say, 「Well, then,
what do we have a higher self for?」 You have a higher self to help you do your
journey in the highest light of truth. Your higher self is smarter than you and
it only knows the truth, which, in this case, is love. You must give your higher
self a reason to speak with you. If you give your higher self a reason to act on
its own behalf, then you will get powerful answers. You will get to the meat of
what your journey』s about.

 

高我選擇它想要談論的話題。你說:「那麼好吧,我們要高我來幹什麼?」你擁有高我以幫助你進行在真實的最高光裡面的旅程。你的高我比你聰明,而且它只知道真實,在這種情況下,即愛。你必須給高我一個跟你說話的理由。如果你給高我一個按自己名義行動的理由,那麼你將得到有力的回答。你將獲得你旅途的要旨。

 

Everyone has a journey to do in every area of life on this dimension. One of
your journeys is to trust your higher self. Your higher self covers you like a
blanket, and it knows all you need to know to do your journey in the highest
light. It knows what your journey is all about. Have the courage to open up to
and speak with your higher self. Ask it about a situation, listen for its truth,
then automatic-write it, and do the journey of five or fifty.

 

每個人在此次元裡的生命的每一個領域裡都有一個旅程要進行。其中一個旅程就是信任你的高我。高我像毯子一樣覆蓋著你,它知道你需要知道的一切以在最高光中進行你的旅程。它知道你的旅程是關於什麼。請勇於開放並和高我談話。就某情況咨詢它,傾聽它的真相,然後自動書寫,然後做那5或50的旅程。

 

Your higher self will not do the journey for you, but it will guide you on
your journey. Most of you don』t want to hear that you have to do the journey,
because you don』t want to work. Well, what do you think you』re doing over here?
You』re working every minute of every day. You say, 「Well, what about when we
sleep, Master Kirael?」 Well, you will still be working, because you don』t have
to sleep. Your third-dimensional body needs sleep. You work on your journey in
the sleep state.

 

你的高我不會為你進行旅程,但它會沿途引導你。大部分人不想聽到你必須進行旅程,因為你不想工作。好吧,你認為你在這裡做什麼?每一天的每一分鐘你都在工作著。你說:「那麼,我們睡覺的時候呢,齊瑞爾大師?」嗯,你仍然工作著,因為你不必睡覺。你的第三次元身體需要睡眠。你在睡眠狀態中進行你的旅程。

 

Channel your higher self, your higher being. It is a good energy to start
with. You will know when you are hearing from your higher self, because you will
get that far-off feeling and you will wonder, 「What is it really talking about?
That doesn』t make sense to me.」 Do the five or fifty and find out what it』s
talking about. Do whatever you have to do to bring the journey to
completion.

 

通靈你的高我,你的更高存在。它是一個良好的能量開始。當你接收到高我信息時,你會明白,因為你會得到那遙遠的感覺而你會想:「它真正在說什麼?那對我來說沒有道理。」請做那5或50的練習,並找出它所談論的事物。請做你必須做的事,以使旅程完成。

 

Channel your higher self, your higher being. It is a good energy to start
with. You will know when you are hearing from your higher self, because you will
get that far-off feeling and you will wonder, 「What is it really talking about?
That doesn』t make sense to me.」 Do the five or fifty and find out what it』s
talking about. Do whatever you have to do to bring the journey to
completion.

 

學習了有效與高我進行溝通後,你可以繼續通靈你的天使、指導靈,甚至鯨魚。有那麼多來自其它領域的能量包圍著你。當你開放傳導時,你將對真實開放,而這些能量會等著你僱傭它們的邀請。

 

From Fear to Love
從恐懼到愛

Q: Would you expound on the journey from fear to love?
問:請您闡述一下從恐懼到愛的旅程?

 

KIRAEL: The journey from fear to love is the most important part of any
journey you do here on this plane of consciousness. When you were in your
mommy』s womb, you experienced love and everything was perfect. You loved every
minute and every second of the day, but you had this program, or journey, that
you had to play out in this dimension. So your first and greatest experience of
fear was when you came through your mother』s birthing channel, took your first
breath and started the journey of being a human being. From that point on, you
have been doing the journey from fear to love.

 

齊瑞爾:從恐懼到愛的旅程是你在此意識層面所做的任何旅程中最重要的部分。當你還在媽媽的子宮時,你體驗到完美的愛和一切事物。你喜歡每一天裡的每一分鐘和每一秒,但是你有這個計劃,或者旅程,必須在這次元裡放出。所以,你的第一個和最大的恐懼經驗,是你通過母親的產道出來的時候,呼吸第一次呼吸並開始成為人類的旅程。從那時起,你一直進行著從恐懼到愛的旅程。

 

You experience fear in your left brain, which remembers everything from the
past and then projects it into the future. Whether you』re two years old or two
hundred years old, everything in your reality is seen and experienced through
the left brain. When you get an idea to do something, you go to the left brain
and check it out. The left brain might say, 「Don』t do that, my goodness sakes,
no, don』t do that.」 Then, it will go into the future and make up a story,
because the future doesn』t actually exist.

 

你在左腦裡體驗到恐懼,它記得過去的一切並投射到將來。不管你是兩歲還是兩百歲,你實相裡的一切都是通過左腦而被看到和體驗到。當你得到一個想去做某事的想法時,你去到左腦並核對它。左腦可能會說:「不要這樣做,看在上帝的面上,不,別這樣做。」然後,它會進入未來編造一個故事,因為未來實際上並不存在。

 

Use your meditations to find out what you want and how to achieve it. When
you were just one day old, you meditated. Yes, you meditated when you were a
baby. That』s why babies sleep so much. Sleep is a safe space for them to
meditate. They sleep all day long, because they understand this journey of
meditation. At two days old, you asked, 「Why have I done this to myself?」 Your
higher self provided you with an answer. It might have said, 「You came here
because you never figured out how to do anything with money. So you will
struggle for as long as you want to struggle.」 At two days old, you』re hearing
all these things from your higher self, and you ask, 「I have to struggle with
money?」 「That』s right. You will struggle with money.」 So then you reach forty
years old and you』re still trying to figure out what to do with money. You may
be well into your fifties before you understand money, and you will have learned
that the secret was in the journey, in the five or fifty. The journey is always
the focus.

 

利用你的靜心找出你想要的事物以及如何得到它的方法。當你只有一天大的時候,你靜心。是的,當你還是個嬰兒時就靜心了。那就是嬰兒要睡那麼多的原因。睡眠對他們來說是一個安全的靜心空間。他們睡了一整天,因為他們理解這個靜心之旅。在兩天大的時候,你問:「我為什麼要對自己這樣做?」你的高我為你提供一個答案。它可能說:「你來到這裡是因為你從來都沒搞清楚與金錢相關的一切。所以你一直會掙扎下去」。兩天大的時候,你正聽著這一切來自高我的信息,你問:「我得跟金錢掙扎?」「是的。你將為錢掙扎。」於是當你40歲時,仍然試著搞清楚何處理金錢。你可能在瞭解金錢之前就已經邁入50歲,而你會瞭解到秘密是在旅途中,在5或50的旅程中。旅程始終是焦點。(「5或50」是齊瑞爾大師的說法,即「踏上旅程,無論它需要多長時間」。)

 

As you grow older and older, you experience more and more fear, and you
forget how to meditate. You don』t have to learn how to meditate. You already
know how to meditate. You just have to remember how to do it. So practice
meditating, and eventually, you will be meditating at every opportunity. During
your meditation, you will get an answer and then you must do the journey. The
journey will always be about moving from fear to love, and once you get to love,
you will find truth, because love is truth and truth is love.

 

隨著年紀越來越大,你體驗到越來越多的恐懼,而且忘記了如何靜心。你不必學習如何靜心。你早已知道。只不過要記起來如何靜心。因此請練習靜心,最終,你會在每一個機會裡靜心。在靜心裡,你會得到一個答案,然後你踏上旅程。旅程永遠是關於從恐懼走向愛,一旦你到達愛,你便會發現真實,因為真實即愛而愛即真實。

 

When you no longer experience fear, you won』t buy it from anyone anymore. If
someone comes from behind you and says, 「Boo,」 you will turn around, face that
person, and say, 「I』m not taking any more boos. I』m in truth.」 You will live
from your heart and you will know that nothing outside of you can harm you. You
will be in love. That』s the journey.

 

當你不再體驗恐懼時,你不再從任何人那裡接受它。如果有人從你背後說:「呸,」你會轉身對著那人說:「我不再接受嚇唬。我在真實中。」你會依心而活,知道身外沒有什麼可以傷害你。你會在愛中。那就是旅程。

 

The Channeling Journey
通靈之旅

Q: What is the maximum level of truth that can be given to a
channel?
問:在通靈裡可以給出的最高真相級別是多少?

 

KIRAEL: Seven levels of truth, or consciousness, exist in everything in this
dimension, and everything has four levels. Within each of those levels, seven
levels of truth/consciousness exist. So you are dealing with seven times four,
or twenty-eight levels. Two and eight are ten, which is a one, and in my
Lemurian numerology, that』s the God Light, the highest level of truth. For
example, spiritual alchemy has four levels of mastery: black, white, red and
gold. Within each of those levels of color are seven other levels of color, each
representing a different truth, or a different consciousness.

 

齊瑞爾:真相的7個等級,或意識水平,存在於此次元裡的萬物裡,而一切都有4個級別。在那4個級別的每一級中,都存在著真相/意識的7個層次。所以你正在處理的7乘以4,即28個級別。2和8是10,這是一個1,在我的利穆裡亞數字命理裡,那是上帝的光,真相的最高水平。例如,靈性煉金術有掌握的4個層次:黑色、白色、紅色和金色。每一個色彩內對應著7種層次,分別代表不同的真相或不同的意識。

 

With respect to channeling, when you reach the level of truth for what I call
3 mediumship, this third-dimensional journey will disappear and the medium part
of you will overshadow what your human body understands. At this level, you will
be dealing with all four bodies, and within each of those four bodies, you will
experience seven levels of truth. Again, seven times four is twenty-eight, and
again, that』s the God Light. You will bring through the highest level of
information.
關於通靈,當你達到我所說的3——這個真相層次時,即靈媒,此第三次元的旅程將消失,而你的靈媒部分將遮蔽你人體能理解的事物。在此層次裡,你將處理所有四體,而在那四體的每一體中,你將體驗到真相的7種級別。再次,7乘以4是28,再一次,那是上帝的光。你將帶來最高級別的信息。

 

Q: How will I know that the information I receive is from my higher self?

 

問:我如何得知我所接收到的資料是從我的高我而來?

KIRAEL: Learn to separate the third-dimensional part of you from your higher
consciousness. The third-dimensional part of you is just occupying space here.
The higher self comes with a host of angels, with Elven, guides and guardians,
all part of a different reality. When you first channel, you will likely connect
to the higher self, because, as I said earlier, it』s the closest to your body.
Your higher self is there to protect your human self as best it can. If you are
aware of when your higher self is in charge of you, and you ask the right
question of it, you will get the right answer. If you get a comment such as,
「Why are you bothering me with this stuff? Go do your journey,」 you will know
that you had the answer all along.

 

齊瑞爾:請學習從你更高的意識中分離你的第三次元部分。你的第三次元部分只不過佔據著這裡的空間。高我伴隨著一隊天使、精靈和指導靈,所有不同實相的一部分。當你第一次通靈時,你很有可能連接到高我,因為正如我剛才所說,它最接近你的身體。你的高我在盡可能地保護你的人類自我。如果你得知你的高我在照顧你,而且你向它提出合適的問題,你就會得到正確的答案。如果你得到以下的評論,如:「你為什麼用這東西來打擾我?請繼續你的旅程,」你就會知道你一直都有答案。

 

KIRAEL: Learn to separate the third-dimensional part of you from your higher
consciousness. The third-dimensional part of you is just occupying space here.
The higher self comes with a host of angels, with Elven, guides and guardians,
all part of a different reality. When you first channel, you will likely connect
to the higher self, because, as I said earlier, it』s the closest to your body.
Your higher self is there to protect your human self as best it can. If you are
aware of when your higher self is in charge of you, and you ask the right
question of it, you will get the right answer. If you get a comment such as,
「Why are you bothering me with this stuff? Go do your journey,」 you will know
that you had the answer all along.

 

齊瑞爾:請學習從你更高的意識中分離你的第三次元部分。你的第三次元部分只不過佔據著這裡的空間。高我伴隨著一隊天使、精靈和指導靈,所有不同實相的一部分。當你第一次通靈時,你很有可能連接到高我,因為正如我剛才所說,它最接近你的身體。你的高我在盡可能地保護你的人類自我。如果你得知你的高我在照顧你,而且你向它提出合適的問題,你就會得到正確的答案。如果你得到以下的評論,如:「你為什麼用這東西來打擾我?請繼續你的旅程,」你就會知道你一直都有答案。

 

The higher self only wants to answer what you don』t remember or understand.
So, if you get an answer that you don』t understand, it』s probably from your
higher self. Don』t ignore the answer because you don』t understand it. Instead,
do the five or fifty and find out what the answer means. You don』t know a lot.
You don』t know the difference between love and fear, but you know you can learn
the difference by speaking with your higher self.

 

高我只想回答你不記得或不理解的問題。所以,如果你得到一個並不理解的答案,很可能它來自於高我。別因為不明白就忽略了答案。相反,請進行5或50的旅程去找出答案的意思。你不知道很多東西。你不知道愛與恐懼的差異,但你知道你可以通過跟高我的交談而瞭解這些差異。

 

Q: Would you expound on how to trust that we are communicating with the
higher self in this journey of channeling?

問:請您闡述在通靈旅程上,我們如何相信正和高我進行溝通?

 

KIRAEL: How do you learn to trust that it』s the higher self? It is important
to know when the information is good. So, be aware that the left brain is not
involved in the higher self』s journey. You』ll know it』s not the higher self, if
you hear a lot about your history and the possibilities of the future, or if the
energy makes up a story for you. In that case, it will be your left brain and
your ego telling you a lie.

 

齊瑞爾:你如何學會信任那是高我?當資料是好的時候,很重要的要知道它來自高我。因此,一定要注意左腦沒有涉及進此高我的旅程中。如果你聽到許多關於你的歷史和未來的可能性,或者如果能量為你編造了一個故事時,你知道那不是高我。在那種情況下,那是你的左腦和你的小我正在撒謊。

 

Your higher self is connected to your right brain, or the right hemisphere of
your brain. You will know when you』ve entered into the right brain, because you
will get a little bubbly feeling in your chest, or you will get goose bumps. If
you feel that little spark of light that is your higher self, the information
you bring forth will come from your heart, the green light of love. That means
you have gone above and beyond what you know, beyond your third-dimensional
process, and you will be so proud of yourself. That feeling is your truth coming
up to the surface of your being. Trust it. Your right brain is much smarter than
your left brain. Your right brain knows everything. Some say it』s 「La La,」 or
crazy, because it wants you to walk on water or fly. That』s not crazy. Your
right brain knows you can fly and walk on water.

 

你的高我連接到右腦,你的大腦右半球。當你進入右腦時會知道這點,因為你在胸部有點沸騰的感覺,或者會起雞皮疙瘩。如果你感受到高我的那一小點光,那麼你帶出的信息將來自你的心,愛的綠光。那意味著你已超出你所知道的,超出你第三次元的過程,你將對自己感到如此驕傲。那種感覺是你的真相浮現到你存在的表面。請信任它。你的右腦比左腦聰明得多。右腦知道一切。有人說它是「唉呀」或者瘋狂,因為它要你在水上行走或飛行。那不是瘋了。右腦知道你能夠飛行和在水上行走。

 

Consciously practice going from the left brain into the right brain. I say
consciously, because you can see the transfer of information happen in your
mind』s eye. The brain has a pathway down the middle, separating the left and
right hemispheres, and you can see the information being transferred over that
pathway from the left to the right side.

 

請有意識地練習從左腦進入右腦。我說有意識地,因為你可以在心靈之睛裡看到信息的傳遞發生。大腦中間有一個下降通道,分隔左右半球,你可以看到信息通過那通道從左腦轉移到右腦。

 

Trust the higher self by being aware of it. Then press it to enter into your
journey. Let』s practice this now. Share a thought with me. Hold it in your left
brain for just a second and then see it transfer into the right brain. If you
felt something uncertain, it』s because the right brain doesn』t have the ability
to calculate that the left brain has. The right brain is not a third-dimensional
processor. It processes on a fourth-dimensional level and beyond.

 

通過知曉高我而信任它。然後擠壓它進入你的旅程。讓我們現在就練習。請與我分享一個想法。只是用一秒種讓它停留在左腦,然後看著它轉移到右腦。如果你覺得某些不確定的事,這是因為右腦沒有左腦那樣的計算能力。右腦不是第三次元的處理器。它在第四次元及之上處理信息。

 

So you』ll transfer information and recognize the journey that you wanted,
because you will feel good. You will feel cuddly and warm and the next thought
that comes up in your left brain will be, 「Okay, you』re the channel now. Channel
it, channel it now,」 and you will channel into your right brain. The first thing
you will hear is, 「What are you doing? Get back over to the left brain. I don』t
know what you』re doing over here with me.」 That』ll be your higher self talking
to you. Let your higher self know that you are there consciously. Then ask your
question and be aware of the answer when it comes. Connecting the left brain to
the right brain is the biggest part of your journey, because you will have to
learn to work with the left brain while staying in the right brain. You』ll
probably want to write out what you hear the first couple of times because it
will be too powerful for you remember otherwise.

 

那麼,你將可以傳輸信息並認出你想要的旅程,因為你會感覺很好。你會覺得被人擁抱和溫暖,而你左腦裡接下來的想法是:「好吧,你現在在通靈了。通靈吧,通靈吧,現在就通靈,」而你將在右腦裡通靈。你聽到第一件事是:「你在做什麼?回到左腦。我不知道你在這裡跟我做什麼。」那將是你的高我在跟你說話。讓高我知道你是有意識地。然後提出問題,當答案來臨時請知曉它。連接左腦和右腦是你旅程的最大一部分,因為你必須學會呆在右腦的同時與左腦工作。你很可能在開始幾次時想寫下聽到的東西,否則的話它對你來說太強大了難以記住。

 

Higher Energies and Mediumship
較高能量和通靈

Q: I see pages of information scrolled before my eyes each morning upon
waking. When I get this type of information overload, how do I process the
information completely, or should I trust that my higher self will bring the
information forward at the right
time?
問:每天早上我一醒來時就看到眼前有卷軸樣的信息。當我超載負荷這些信息時,該如何完全處理這些信息,抑或是相信高我會在合適的時候帶來信息?

 

KIRAEL: When you enter the right brain to speak with the higher self, the
higher self is so thrilled that you』re listening to it that it may send more
information than you can handle. The higher self is a genius; it is the genie in
your right brain. If the information is coming in too fast for you or if you
can』t understand it and you feel lost, you can always ask the higher self to
back up a little. Simply say, 「I need to understand what you』re saying. Back it
up just a little bit.」 Your higher self will back it up until the information is
at a level you can understand. The higher self will slow down as much as you
need it to, even until it is right near the third dimension, if that』s where you
want to be.

 

齊瑞爾:當你進入右腦對高我交談時,高我是如此激動地知道你正聆聽它,它可能會發送比你能夠處理的更多的資料。高我是一個天才,它是在你右腦裡的天才。如果信息對你來說進來得太快,或者如果你不明白和感到迷惑,你總是可以要求高我倒退一點。簡單地說:「我需要瞭解你所說的。請只是倒退一點點。」你的高我會倒退,直到信息到達一個你可以理解的層次。高自會按你需要地放慢,甚至退到第三次元旁邊,如果那是你所想要的地方的話。

 

Your higher self is often speaking to you, but because you are in your left
brain, you』re not usually listening. You higher self will ask, 「Why aren』t you
listening to me?」 If you practice transferring the information from the left to
the front right hemisphere of your brain, your higher self will suddenly see the
transfer of energy and it will join the party, so to speak.

 

你的高我總是對你發言,但由於你在左腦,所以通常聽不到。高我會問:「你為什麼不聽我講話?」如果你練習將信息從大腦的左邊轉移到右邊,你的高我會突然看到能量轉移,它就會加入聚會,可以這麼說

 

Q: Is an energy other than my higher self available for me to channel
now?

 

問:現在,是否有一個不是我的高我的能量可供我傳導?

 

KIRAEL: You already know the answer, because you』ve asked me this question.
You have a couple of beautiful level seven and level six angels and one level
eight angel. A level eight angel is a cherub, a throne angel. Angels are all
around you. That tells me two things. First of all, you』re an angel. You have
been an angel for a very long time, but you came into this Earth plane to
discover things like relationships and money and all the other fun things that
are experienced over here. All the angels around you want to speak with
you.

 

齊瑞爾:你早已經知道答案,因為你向我提出這個問題。你擁有幾個美麗的7級和6級的天使和一個8級天使。一個8級天使是天使中的第二級,天使之王。天使們都圍繞著你。那告訴了我兩件事。首先,你是一個天使。你有很長的時間是天使,但你來到這個地球層面去發掘類似人際關係和金錢以及所有其它一切有趣的事,這些都是在這裡體驗到的。你周圍的所有天使都想和你交談。

 

Ask your higher self to help you connect with your angels and make sure you
specify that you want to speak with the angels one at a time. You』ll have to
automatic-write what you hear. In your case, your angels will ask you why you
are not doing more along the lines of being a medium. That』s because an
archangel, who is with you, has chosen you to be its medium. You』ve been this
archangel before. It』s one of the big ones and it is feminine. I can』t tell you
which one it is, because you have to figure that out yourself. It wants to come
into this journey and talk to the people of this Earth dimension about the
Shift. This archangel knows as much about the Shift as I do, and that』s a lot.
People are hungry for this information and you can give it to them. Pretty soon
you will go into the fourth light, where you will take a leadership role. The
information you receive from this archangel will be beneficial to you.

 

請求你的高我協助你連接天使,並確保你指定一次只跟一位天使交談。你得必須自動寫下你聽到的。在你的情況裡,你的天使會問你為什麼沒有去做成為靈媒所應該做的事。那是因為一位伴隨著你的大天使,選擇你成為它的靈媒。你以前曾是這位大天使。它是眾多大天使之一而且是位女性。我不能告訴你是哪位,因為你必須自己搞清楚這點。它想降臨到這個旅程,向地球次元的人們談論此大轉變。關於大轉變,這個大天使跟我知道的一樣多,那是很多了。人們渴望此信息,而你可以把信息獻給他們。很快你將進入第四光,在那裡你將承擔起領導角色。你從這位大天使所接收到的信息將有利於你。

 

Q: What』s the best way for me to get to mediumship?
問:成為靈媒的最好的方法是什麼?

 

KIRAEL: You already are a medium, but not in this lifetime. You were a medium
in other lifetimes. You』ve always been a medium and now it』s time to awaken to
that energy again. If you don』t, as the 「three days of darkness」 comes upon
you,2 you』ll go through the Shift wondering what happened and you』ll spend about
three or four years in the new shifting energy trying to get your mediumship on
track.

 

齊瑞爾:你已經是一位靈媒,但不在這一生裡。在另一生中你曾是一位靈媒。你一直是靈媒,現在是時候再次醒悟那能量了。否則的話,當「黑暗三天」來臨時,你將通過大轉變卻不知道發生了什麼,而你將在新的轉變能量裡花上三四年讓你的通靈能量上軌。

 

Start now by going through the channeling process. You have a certain element
of truth inside your system now. It』s a very strong truth, but every now and
then, we see you doing something that you know isn』t right. Clean it up and get
ready for this journey. You can start by channeling your higher self into this
dimension, and then moving into mediumship. You were a medium prior to this
lifetime and you』ll be a medium after this lifetime. If you get into this
mediumship journey now, if you actually wake up as a medium before the Great
Shift, it will be perfect. Why wait? Do it now.

 

從現在就開始,經歷通靈的過程。現在你的系統內有某些真實的元素。它是一個非常強大的真實,可是不時地,我們發現你做一些你知道是不應該的事。清除它它並為這次旅程作準備。你可以通過通靈你的高我進入此次元而開始,然後成為靈媒。你在此生之前是一位靈媒,而且在此生之後也是一位靈媒。如果你現在就進入這個靈媒之旅,如果你在大轉變之前真的作為靈媒醒來,這將是完美的。還等什麼?現在就去做。

 

Q: About six months ago, while I was asleep, my body suddenly vibrated
heavily and I woke up. The vibrating stopped and a couple of minutes later it
started again. Could you shed some light on what that might have been?

 

問:大約6個月前,當我睡著時,我的身體突然嚴重振動而我被振醒了。振動在幾分鐘後停下來然後又重新開始。你能否透露了一些有可能發生了什麼?

 

KIRAEL: That night six months ago, you were able to see yourself and you got
stuck on that vibration, that pattern. The physical vibration you felt was
actually you coming apart and getting out of the body process. In other words,
your body vibrated because you were outside the body trying to see your human
self and your God light at the same time. Your senses were aware of what you
were doing. The next time you leave your body, look back at it, and then, when
you return to it, look at what you were looking at outside the body. You will be
looking at your higher self. That is everything that you』d ever want to be a
part of.

 

齊瑞爾:那6個月前,你能夠看到你自己而你卡在那振動、那模式裡。你所感受到的物理振動實際上是你正分開並離開你的身體過程。換句話說,你的身體振動是因為你在身體之外,試圖在同一時間觀察你的人類自我和你的神光。你的感官知道你在做什麼。下一次當你出體時,回顧它,然後,當你返回時,看看你在身體外面所看到的部分。你將看著你的高我。那就是你一直以來希望成為其中一部分的一切。

 

Preparing for the Shift
為大轉變作準備

 

Q: What is abundance and how does it fit into channeling?

 

問:什麼是富裕,它如何與通靈相一致?

 

KIRAEL: Abundance is truth. To acquire abundance of any type, you must be
intent on staying in truth. Someone just said, 「I can』t spend abundance, Master
Kirael.」 Yes, you can. You are abundant by nature and you can use that nature to
get whatever you need, including money.

 

齊瑞爾:富裕即真實。要獲得任何類型的富裕,你必須呆在真實的意圖裡。有人說:「我不能花費富裕,齊瑞爾大師。」不對,你可以。你天生富裕,而且你可以利用那天性來得到你所需要的東西,包括金錢。

 

As a channel or a medium, your abundance lies in your willingness to offer
your gift to We the People. Don』t channel for the money it can bring you. Do it
because you have something to share with people, perhaps a truth that will
enhance their journey. People will give you some of their hard-earned money for
sharing that truth with them. The money flows from your willingness to share
your gift.

 

作為一個信道或靈媒,你的富裕在於你願意向我們人民提供你的天賦。不要為了錢而通靈。要因為你擁有與他人分享的信息而這樣做,也許是會增強他們旅程的真實。人們會給你一些他們得之不易的金錢,因為你與他們分享真實。那金錢從你分享的意願中流出。

 

Q: What role does money play in scientific discovery? What』s the best way to
gather scientific information in the shifting energy?

 

問:金錢在科學發現裡發揮什麼作用?在轉變能量裡,收集科學信息的最好方法是什麼?

 

KIRAEL: As a scientist, you must have money to sustain your journey. Yet the
focus of your energy is better served on the spiritual alchemy side of the
journey. Spiritual alchemy involves letting more light into your journey and
doing the five or fifty as you move from fear to love. The scientist in the
Shift will work to make a scientific discovery because he wants to benefit
humankind, not because he wants to make a million dollars. Let』s say you』re
working with the photon energy to replace gasoline in a car. You might think,
「Okay, if I can get this journey done, I』ll have a substitute for gas that I can
sell to everybody. I』ll make all the money in the world.」 That』s probably the
first thing you will have to get real about. Be aware of where your focus is. In
science, your focus should be on what you need to know to improve the lives of
your fellow human beings. That in itself is abundance. The monetary abundance
that comes from a new discovery is the icing on the cake.

 

齊瑞爾:作為一個科學家,你必須有錢以維持你的旅程。然而,你的能量重點最好是服務於此旅程的靈性煉金術一面。靈性煉金術包括讓你的旅程有更多光,並且隨著你從恐懼到愛做那5或50的旅程。在大轉變中的科學家之所以作出科學發現,因為他想造福人類,而不是因為他想要有百萬美元。比方說,你正努力於在光子能量上工作,以取代汽車裡的汽油。你可能會想:「好吧,如果我能完成這個旅程,我將有替代汽油的東西以銷售給每一個人。我將賺到全世界的錢。」那很可能是你第一件需要真正瞭解的事。請觀照你的焦點在哪裡。在科學中,你的重點應該是改善你的人類同胞生活所需要知道的事。那本身就是富裕。從一個新發明而來的大量金錢則是錦上添花。

 

Where will you get the information you seek? Open your love and enter into a
meditation journey. If you want scientific information for the Shift, you must
go outside of this realm, this third dimension, to get your guidance. This
dimension is done. It』s coming to a close. Pretty soon you will enter into the
fourth light, but until then, you must use your meditation, channeling or
mediumship skills to get reliable information about your journey. When you
contact your guidance, you can do automatic writing, channeling or
mediumship.

 

你會在哪裡獲得你所尋找的信息?開放你的愛並進入靜心的旅程。如果你想要大轉變的科學信息,你必須離開這一領域、此第三次元,去接觸你的指導靈。這個次元已經結束。它正接近尾聲。很快你將進入第四光,但在那之前,你必須使用你的靜心、傳導或通靈的技能,以獲得有關你旅程的可靠信息。當你聯絡你的指導靈時,你可以自動書作、傳導或通靈

 

How many people meditate every day, two or three times a day? Not many.
Whatever you wish to accomplish, meditation is one way to find the true focus of
your journey. When you reach your higher self through meditation, it can tell
you what you are to do. After that, you must trust your higher self and do the
journey. You know the answer before you ask a question. However, sometimes you
must get out of this body to get the answer. That』s when you ask your higher
self for its guidance.

 

有多少人每天、一天兩三次地靜心?沒有很多。無論你想成就什麼,靜心是找到旅程真正焦點的方法之一。當你通過靜心接觸高我時,它可以告訴你你要做什麼。之後,你必須信任高我並踏上旅程。在提出問題之前你就知道答案。然而,有時你一定要離開身體以獲得答案。那就是你請求高我指導的時候。

 

You are not limited to communicating with your higher self. It is just the
easiest energy to reach, because of its closeness to your body. You can also
speak with angels, guides or guardians. Tell them what you want to do and why.
If your reasons for contacting guidance are of the highest light, they will go
to work with you immediately and feed information into you a little at a time.
You will be so powerful and you』ll have all your answers.

 

你不僅限於與你的高我溝通。它只是最容易接觸到的能量,因為它最接近你的身體。你還可以對天使、指導靈或守護人交談。告訴他們你想做的事以及為什麼。如果你聯繫指導靈的原因是出於最高的光,他們會立即跟你合作並每次給你反饋一些信息。你會如此強大,並且將擁有所有答案。

 

Q: If everyone were a channel, who would listen?

 

問:如果每個人都是信道,有誰會聽?

 

KIRAEL: If everyone were a channel or a medium, there』d be nobody listening,
because everyone would know everything before it was said. You also wouldn』t be
in the third dimension. You』d be back into the God Creator』s world, waiting for
something else to do. In this dimension, certain people will always be unwilling
to channel, but they will be conscious enough to understand that you are a
channel. As long as some people are less informed but willing to learn, they
will listen to your channeling.

 

齊瑞爾:如果每個人都是一個信道或靈媒,沒有人會聽,因為每個人在每件事情被說出來之前就知道了。而且你也不會在第三次元。你將回到神造物主的世界去,等著做別的事。在此次元,總是有一些人不願意傳導,但他們足夠自覺地理解到你是一個信道。只要有些人不太瞭解卻又願意學習,就會有人聽你傳導。

 

You have physical bodies in this dimension and those bodies are at a certain
level of consciousness. As a channel or a medium, you can go to the fifth,
sixth, seventh dimension and beyond. If you go outside and ask the average
person what a channel is, he or she won』t know. The person might even think
you』re talking about a television channel. Most people will just say, 「What are
you talking about? Have you lost your mind?」 They are still fairly well veiled.
You are less veiled, so I can speak to you about this.

 

你在這次元有各體,這些機體都在一定的意識水平。作為一個信道或靈媒,你可以進入第五、第六、第七及之上的次元。如果你去到外面,詢問一般人傳導是什麼,他或她會不知道。有人甚至會認為你在說一個電視頻道。多數人只會說:「你在說什麼?你精神錯亂嗎?」他們仍然相當多地蒙著面紗。你被蒙得少點,所以我可以跟你談這個問題。

 

It is important that the channels and mediums reach the young souls of this
world. You see young souls on the news, robbing, cheating and killing people.
The young souls don』t know how to get through their fear, which is energized
into this journey at the moment. The information you can share through
channeling and mediumship will help the young souls get through their fear.

 

重要的是,傳導和通靈以接觸這個世界的年輕靈魂。你在新聞、搶劫、欺騙和殺人中看到年輕靈魂。年輕靈魂不知道如何度過他們的恐懼,恐懼在目前正活躍於此旅程。你通過傳導和通靈可以共享的信息,將有助於年輕靈魂度過他們的恐懼。

 

Closing Statement
結束語

 

If you want to channel, go outside of this journey to the light above you.
The information you seek will be in your thought systems. Go to the higher self
and ask it a question that it will get excited about. It will tell you what your
life journey is all
about.
如果你想傳導,走到這次旅程的外面並進入你之上的光。你所尋求的信息將在你的思維體系裡。走到高我那裡並問它一個讓它感到興奮的問題。它會告訴你的人生旅程關於什麼。

 

Remember, seven layers of truth exist in this dimension. That means this
recorded session has seven layers. Be channels, be mediums and be privy to all
seven layers of truth. You can help transform this world with the information
that is available to you as channels or mediums. Practice meditation and do the
five or fifty. You』ll soon be on your way to conversing with your higher self,
and you can go anywhere from there.

 

請記住,此次元裡存在7層真相。那意味著本會議記錄有7層。請成為所有7層真相的信道、靈媒和私下知情人。你可以有助於用信息改變此世界,當你作為信道或靈媒時可供給你的信息。練習靜心和5或50的旅程。很快你就會在跟高我交談的路上,而你可以從那裡到任何地方。

 

晚安。

 

註釋:
Master Kirael makes a distinction between channels and mediums. He
says that channels are conscious conduits for the energy they bring through.
Mediums, on the other hand, leave their consciousness aside and allow a spirit
being to use the physical body to communicate with the human world.

 

齊瑞爾大量指出信道(channel)和靈媒(medium)之間的區別。他說,信道是有對他們引導的能量的有意識的管道。另一方面,靈媒,把他們的意識擱置一邊,允許某個靈體使用其身體以與人類世界溝通。

arrow
arrow

    Bala的探索 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()